رضایی: صبر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حدی دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اجازه تداوم محاصره دریایی را نخواهیم داد و تشدید تنش در لبنان هم تحمل نخواهد شد، گفت: صبر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حدی دارد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی در واکنش به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، نوشت: تنگه هرمز تحت مدیریت ایران است. اجازه تداوم محاصره دریایی را نخواهیم داد و تشدید تنش در لبنان هم تحمل نخواهد شد. صبر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حدی دارد.

رضایی: صبر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حدی دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    3 1
    صهیونیست ها با حمله همه جانبه به‌ لبنان آتش بس نقض کردن ما هم بايد بکمک مردم مظلوم لبنان بشتابیم ورژیم منحوس واشغال گر صهیونیستی را زیر امواج موشکی وپهپادی قرار بدهیم تا جنگ وکشتار درلبنان متوقف بشود
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    4 0
    تا شمارو نزنن صبرتون تموم نمیشه
  • هانی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    3 0
    حماقت در مقابل دشمنی آشکار آمریکا را صبر معرفی نکنید
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    1 0
    کاش...
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    3 0
    مواظب باشید اسراعیل حمله پیش دستانه نکند
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    3 0
    بعد کنسل شدن حمله اسراعیل به جنوب لبنان مواظب باشید اسراعیل حمله پیش دستانه به ایران نکند. گارد را بالا نگه دارید
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    1 0
    بعد کنسل شدن حمله اسراعیل به جنوب لبنان مواظب باشید اسراعیل حمله پیش دستانه به ایران نکند. گارد را بالا نگه دارید
  • غلامحسین IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    2 0
    دمتون گرم. ما شاء الله تون باشه. جربزه ترامپ و نتانیاهو رو دیدیم با اولین تشر قرارگاه خاتم الانبیا ص . نفسشون دست شماست.
  • از شهرستان سراب IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    2 0
    در هر حال لبنان و حزب الله بخاطر ما وارد جنگ شدند و اگه امریکا صلح و اتش بس میخواد باید قلاده سگ هارش اسرائیل رو بگیره تاوگرنه بلدیم بهش پوزه بند ببندیم
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    1 0
    هفته پیش هم این حرف ها را زده بودند
  • علی هاشمی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    2 0
    حاجی صبور باش!
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    5 2
    خواهشا یک ناو رو با قدرت غرق کنید تا بقیه هم حساب کار دستشون بیاد.
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
      1 2
      کی غرق کنه ؟!!!!!!!!
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    3 0
    محض رضای خدا از فاز پدافند و دفاع و توصیه و نصیحت و اخلاق مداری و گفتگو و اتمام حجت، که واقعا قابل پیشبینی تون کرده خارج بشید و یکبار به طور بسیار غافلگیرانه و بسیارسنگین و کوبنده آفند و حمله حیدری کنید به شکلی که در مخیله احدی خطور نکنه! بعد نتیجه رو ببینید! همش حرف زدن و هوشیار کردن دشمن و ....! دشمنان مگه همیشه با غافلگیری عمل نکردند؟ یکبارهم ما غافلگیرشون کنیم و ضربه اول رو بزنیم!!!
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
      0 0
      مثل ۱۱ سپتامبر عملی ناگهاتی ولی پشیمانی ابدی برای کابل و مردمش عمل باید فکر شده و حساب شده باشه.
  • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    5 1
    یعنی چی حدّی داره با اقتدار بگو صبرمون تموم شد اولتیماتوم بده بگو پدرتونو درمیاریم بی پدرها اگه ظرف ۲۴ ساعت عقب نکشید عملیات سگ کشی مون با خرمشهر ۵ و سجیل شروع میشه
  • ... IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    5 1
    صبرتون با شهادت رهبر تموم نشد با شهادت بچه های میناب تموم نشد با شهادت فرمانده هان تموم نشد با شهادت هزاران ایرانی تموم نشد حضرت ایوب بود با دیدن تکه تکه شدن بچه های میناب دست به نفرین بر میداشت هنوز نتونستین نتانیاهورو هلاک کنید به تقاص شهادت رهبر گرچه نتانیاهو اندازه ناخن رهبر هم نیست
    • واقع بین IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      0 0
      به اندازه ظرفیت هات انتظار داشته باش
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    1 1
    جناب رضایی نامزد چند دوره ریاست جمهوری صبر مردم در مقابل ناکارآمدی دولت در اقتصاد و عدم کنترل گرانی ها. هم حدی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس